måndag 3 februari 2014

Ny dator

Idag har jag köpt en ny dator. En tydligen bra HP med AMD och bla bla bla.. MEN när jag skulle leka med min nya leksak så insåg jag ju att windows 8 är värdelöst! Iaf vid första anblick.
Har nu på kvällen försökt pyssla lite med datorn men inte fattat alltför mycket, känns som en mobil med tangentbord och utan touch ungefär. Men jag hoppas komma in i det fort.

I övrigt har jag shoppat lite kläder till Edvin också, massa reor nu så gjort massa klipp! Sen lite smink och 6 st nagellack. Dags att börja piffa upp sig själv igen, man måste ju inte se sliten ut bara för att man känner sig sliten ;)

Imorgon blir en spännande dag, då ska jag träffa två mammor från en underbar mammagrupp jag är med i på Facebook. Glöm att jag bjuder in någon där, vi är en sluten grupp med en härlig blandning av fina människor. Utan den gruppen hade jag gått under totalt när jag var gravid och under denna första tid med bebis.
Så nu är det dags för mig att sova, ska bara pilla liiiiiite till. Tydligen är det fortfarande problem att kommentera i bloggen.. förlåt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar