lördag 1 februari 2014

Ursäkta röran, jag städar.

Ursäkta inaktiviteten.

Nu är jag inne i en städa/sortera-period. Det innebär att jag tar ett ställe i hemmet som jag försöker få ordning på. Denna gång är jag inne på toan och härjar. Anders har byggt ett hyllsystem ovanför skötbordet så jag ska försöka få till något bra nu. Ska se om jag har någon före-bild innan så ni kan få se skillnaden sen. Nu tar jag ingen bild dock för när jag städar är det alltid stökigare tills jag är klar.
 
Edvin har haft lite feber och nu är han jätteklängig och tuttig. Jag får lite dåligt samvete faktiskt när jag ägnar min uppmärksamhet på telefonen istället för på Edvin, känns så fel.

Jag sitter och letar efter billig men bra laptop. Ska bara användas till facebook, jobb och så farmville förstås :) Kan man spela sims på så är det bara ett plus. Någon som har tips? Jag vet, man får vad man betalar för, men som mammaledig har jag inte ekonomin att köpa en alltför dyr dator :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar