onsdag 16 april 2014

Faran över!

Nu är magsjukan över, äntligen, och vi smittar inte längre. Edvin är ju fortfarande inte ok i magen, det är väldigt vattniga bajsblöjor(ja, du läser en mammablogg!) och många blir dom.

Willys hade fö lösgodis för 29,90 kr/kg när jag var och handlade igår, ni kan inte förstå hur ont det gör i mig att ha allt godis jag har just nu och inte få bara moffa! Jag är inte en gourmet jag är en gourmand! Eller?

Nu väntar jag på att Edvin ska vakna från sin tupplur så vi kan gå ut och plocka lite påskris och göra lite fint här hemma. Har faktiskt städat idag, nu ska bara våttorkas, dammsugas och torkas golv så är städningen klar. Tvätten ska dessutom vikas och läggas in, hängas upp det som ska på ställningen. Plantor ska planteras om. Klädkammaren ska göras om. Men jag orkar nog inte idag heller :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar