måndag 28 april 2014

Testar

Jag håller på att testa en ny telefon och ny operatör. Det blev en Xperia z1 med Telenor. Förhoppningsvis funkar det bra så jag kan lägga Telia bakom mig. Efter allt strul som blev vill jag aldrig mer ha med dem att göra. Tidigare har det ju varit Telia som gällt här på landet men de andra hänger på i utbyggnad av nät och Telia satsar mer på städer så känns lovande. Än så länge, bara andra dagen hittills, så känns det som att täckningen är likvärdig Telia vilket ju iofs betyder att den är sisådär. Det sprakar lite i luren för den jag pratar med men det visade sig vara för att jag pillar på micen när jag babblar :$

Så nu är det spännande att se hur detta kommer fungera. Under tiden jag testar har jag två nummer men bara typ 1-2 veckor.

Detta blir första inlägget på bloggen med nya mobilen och jag hoppas verkligen det ska gå bra att publicera. Om det funkar fint kan ni räkna med mer uppdateringar framöver :-)

Håll tummarna nu! 💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar