tisdag 21 januari 2014

Det här med bloggnamn

Det är så himla svårt att komma på ett namn till bloggen. Men det är ju rätt självklart, jag är ju numera mest Edvins mamma. Har tänkt byta bloggadress sedan jag gifte mig i augusti, kändes lite fel att fortsätta med Anna Nilsson och då blev det även bloggtorka då jag visste att jag ville byta blogg.

Nu har jag iaf denna blogg och ska försöka uppdatera så gott det går.

Livet som mamma har hittills varit helt underbart men jag undrar vart tiden tar vägen? Helt plötsligt är Edvin 9 veckor och det känns som att han alltid varit med oss.

Imorgon är det dags för bvc besök och det ska bli spännande att se om han har gått upp som han ska. Edvin har nu varit sjuk i ca  en månad och har därför inte gått upp som han ska.

Dags att sova nu, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar