söndag 26 januari 2014

Vardagsromantik

Igår hade jag en överraskning till Anders, ett avsnitt av Top Gear vi inte sett förrut. Jag visste att han skulle uppskatta det så förberedde det innan vi åkte till mina föräldrar för att fira min mammas födelsedag. När vi kommer hem drar Anders fram godis, ostbågar och folköl som han köpt för att överraska mig. Vi hade alltså varsin överraskning till varandra, och som ni nu förstår krävs inte mycket för att göra oss glada. Anders går o nattar Edvin(jag har inte berättat om top gear än) och jag fixar elden och städar köket. Kommer upp på övervåningen och ser att Anders somnat. På vardagsrumsbordet står snasket. Jag fick två timmar ensam utan både man och barn med snask. Hans överraskning blev så mycket bättre :) Nu på morgonen fick jag iallafall ge honom Top gear till frukost och då hans tid är på morgonen så är han minst lika glad för det. Såhär ser romantik ut hos oss <3 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar